Tuesday, June 7, 2011

Cinta Melody Versi Utara

Cinta Melody yang semakin diminati ramai termasuklah aku. Aku pun xtau kenapa aku minat pulak tengok cerita ni. Adoi...mungkin pengaruh dari mak and adik beradik aku yang asyik tengok cerita ni je.. Sape yang buat cerita nie yerk???

~gambar hiasan~


Melody: Seorang yang sanggup dibuli oleh sepupunya dan mak sedaranya. Pelik kan??? hmm.. dah jalan cerita nak buat macam mana... Lagipun dia nie jenis yang setia. Elang menghilangkan diri pn masih jugak terkenanang kenang... ala melody, orang laki lain banyak maaa..... Nasib dia nie dudok kat rumah sepupunya nie, melody asyik bernasib malang aje... cuba lah jahat sikit. asyik kene pijak aje.. Nasib hang cantik no...


~sekadar gambar~


Elang: Seorang lelaki penyanyang. Amat sayang kepada ibunya. Tapi sayang punya ibu yang jahat. Dalam banyak-banyak watak, aku x suke lah kat watak ibu Elang nie. Ade je kerja jahat die wat. Elang nie pun satu, cakap x nak tinggalkan melody lagi tapi dok tinggalkn jugak sampai melody kawin ngan orang lain. Padan ngn muka hang. 2 lah lambat sangat. Marka hang dah kene kebas ngn kawan baik hang..


~lakonan semata-mata~


ha..Setakat nie jelah entry aku kali nie. 2 je dalam kepala otak aku sekarang. tengok dalam youtube pun aku dah tau penghujung cerita nie. hhehhe..... Pasni aku nak wat cerita yang best lagi dari cerita nie. bye.. salam.




No comments:

Post a Comment