Sunday, July 17, 2011

Tiba-tiba teringat sama kamooo.. Asyimah Asri

Semester 1
- ko memang agresif
-orang cakap kita kembar.
-ko memang suka ketawa 
-kalo marah, muka memang kelat
-aku pernah paksa ko makan tomato.
(sapa suruh kacau aku ha.. hahahah)
-ko penah kacau aku mnyamar jd lelaki dlm hp. 
(ko ingat aku x tau ke kita sama2 beli no baru masa tu)


~serupa ke~

Semester 2
-ko slalu ponteng
-ayat x boleh blah ( 5 minit jam 10)
-selalu dating ngn kau kt cafe
-ko selalu belanja aku air
-perangai x ubah2 masih gila2 jugak


~ko memang pandai posing~

semester 3
-terjadi something ngn ko
-ko pindah bilik time 2 aku n kak auni sedih tau
-ko selalu ajak aku jalan pusing2 ipoh
-SPICE GATE tempat lepak utama

~kat restoran pilihan~

semester 4
~aku lah tempat ko simpan cerita
~tido sebelah kau memang xleh nk lupakn lah
~masak sama2.. (sardin, ikan masin & telur)
~meja makan tempat bersidang

~BFF lah kamu berdua ni~

Semester 5
~jarang kau ada kat hostel
~selalu ikot aku n k.auni g lab
~salalu gak ko g CC
~asyik2 ko je yg blanja makan
~mood kau aku je paham ko memang tensyen

~memang x boleh lari~

Semester 6
~ko dah dudok luar
~g kolej pakai teksi kdg2 pn aku tumpong gak
~kalo ada hal, kita 2 mesti balik kul 6ptg gak
~mesti banyak cerita 
~balik pn pakai teksi
~paling lama sama2 ngn ko 4 jam je
~biasalah short sem kan..

~tak berubah langsung~

Semester 7
~kau memang selalu ajak aku kuar masa ni
~sampai aku mabok makan KFC
~cakap je g CC tp KFC, JUSCO
~pelakon no.1 kan..

~perangai tetap sama~

Semester 8
~ada slh phm sikit masa ni
~tp xlama sebab berani kerana benar. (chewah)
~memang xboleh berpisah
~ko memang rajin masa ni
~bercakap memang xboleh stop dah
~sampai ko turut serta sama aku n kak su

~kuat bercerita~

Semester 9
~practical time
~dudok serumah tp jarang jumpa
~yelah aku offis hour, ko ada shift plak
~aku g johor ko g perak
~kalo bercakap x boleh henti
~tp sem ni memang penat betol lah.
~ko selalu g bilik aku n kak su
~yelah banyk cerita...

~miss u~

~memang lah kau ni shima
~asyik terbayang je muka ko ni
~suara ko memang selalu aku dengar bah
~hahaha...ayat x boleh blah tol..
~semoga sentiasa jadi sahabat dunia akhirat










No comments:

Post a Comment