Monday, August 15, 2011

Aku DAn Bisnes Aku

Assalamualaikum
Kepada para pembaca sekalian
di sini saya nak introduce
My Bisnes..
Kek Lapis Sarawak di Johor Bahru
Sebenarnya saya just jadi supplier je
My sis punyer bisnes..

Terutamanya bulan puasa ni
banyak lah tempahan dari kawan-kawan
So...macam ni lah 
my sis dari johor hantar kek 
terus ke rumah sewa aku kt ulu langat
Thank sis.. hhahaha..


~cake & I~


Dalam buat bisnes ni
banyak-banyak lah kena bersabar
bukan ape, customer always right kan..
so, kena hati jugak dalm bisnes ni.

Tapi best jugak lah
income masok..

~Tempahan yg banyak~


~banyak kek, banyak lah duit~


~ade sape2 nak beli??~

kalo jual kat pasar malam
ke jual kat bazar ramdhan ni
rasa-rasa banyak untung ni..

~my bisnes~

dulu buat bisnes kek kat Perak
So, senang lah coz ade pelanggan tetap
setiap kali balik Johor or Sarawak
Mesti kompom 
ade yang nak tempah kek lapis sarawak ni..
  

~nice lah~

ape-ape pun 
kalau nak jadi bisneswomen ni
kene banyak kenalan
so, kek lapismu akan 
berada di market place..

terima kasih
sebab sudi baca my entry

Assalamualaikum..

~Bye-bye~





No comments:

Post a Comment