Tuesday, September 6, 2011

KISAH SILAM MAK & BAPAK AKU

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, dapat jugak aku taip entry ni
nampaknya aku dah ada story
bila aku mula menstory memory
maknanya aku dah ada cerita nak dikongsi

::tajuk::
KISAH SILAM MAK & BAPAK AKU


::Disaat Pertunangan::
Bahagia nampaknya pasangan ni
::saat bertunang semua indah::



::akad nikah::
alhamdulillah...
::Jodoh x kemana::


::Perkahwinan mak & bapak::
Jodoh yang terbaik adalah jodoh pemberian dari Allah swt
::syukur::



::perkahwinan era 80an::
kamera boleh jelas lagi ni
::at least ada kenangan::



::Persandingan bonda & ayahnda tercinta::
hehehe...muka control..


::Pelamin ala 80an::
cantek gak lah..
::zaman ni memang semua cantek::


::Hahaha...stail der::
bawak dari belakang
::skrg xde lagi dah stail ni::


::Pengantin lelaki dibawak pusing kpg::
Hebat giler org yg bawak ni
::org 2 skrg dah jadi  penghulu kpg::


::kumpulan kompang::
Sekarang dah jadi kumpulan zikir kpg
::Muda sebelum tua::


::mekap dah macam cina::
andam tu yang buat
::mak aku tetap hebat::


::Dah bergelar Haji & Hajjah::
ala...aku nak g jugak
::InsyaAllah...doa banyak-banyak::


::mak & bapak aku ::
Cayalah..
::aku sayang mak & bapak aku::


::Tempat pertemuan Adam & Hawa::
chewah....
::romantik ler 2 konon bergambar kat situ::
Ala..amik kenangan je.

::Bergambar dengan kawan-kawan::
Sekarang dah makin rapat..
::asal bahagia::


::Haji Sudin & Hajjah Mediah @ Lehot::
Semoga dirahmati dan diberkati Allah swt
::I love my parents::


Sekarang
Entry aku dah nak sampai ending
so..ada story nanti aku taip lagi
apa-apa pun
sebagai anak..
sentiasalah mendoakan kesejahteraan orang tua mereka

Renung-renungkan
Selamat Beramal
Assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment