Saturday, December 17, 2011

Date with her (Aini Mohammad)

Assalamualaikum
Semoga anda semua diberkati Allah SWT

Pada entry kali ini
(refer pada tajuk)
Aku dengar cerita yang kak aini
kawan baik masa diploma dulu
dia ada kt KL
so..aku bawak dia jalan-jalan lah kt KL

kamiorang berjumpalah kat BTS
Bandar Tasik Selatan
Bawak ler bekal masing-masing


**Bekal masak dari rumah**
nasi, sardin, sayur kobis, sosej & nuget
~~Lunch~~

Lepas makan kamioranga jalan ler kat SOGO
karaoke lah kejenye.
Lepas karaoke, kaiorang pun g makan cendol kat food court


***Cendol rm2.50***
berlemak sangat
tapi kira ok lah

Then lepas makan
kami lepak jap kat depan Sogo
tengok brother ni nyanyi
sedap gak suara dia
layan jelah...


***Kalo kenal lah orang ni***
familiar kan kalo selalu lepak kat Sogo
mesti kenal punyer


~~Kak Aini & me~~
Comel x?? hahahahaha


Ceh...
memeh oh memeh


Aku mane leh tinggal
wajib ler bergambar...


Then, lepas jalan kat sana
kamiorang jalan-jalan kat Masjid Jamek
Take picture sekali lar..


~~Kira cam up to date lar~~


KLCC
hahah...tanpa dirancang kami berdua sampai ke sini dah..
lepak lar amik gambar kejap posing-posing kan..


 tinggi sangat ler KLCC ni yer..
jap lag aku masuk dalam
nak ambik gambar jap


Hahahah...
posing ler dalam ade kesempatan


Amacam??
Sengal semacam je..
hehehe...


Berehat sebentar
penat kot posing


Hehehehe
kontroversi ler pasni


Petrosains


Masa nak jadi jakun kejap
touch ler katakan
peluang yang ada

Suka-suka aje kan


Orang xde, so..xsalah kan??
hhehehehe...


Penat lak aku..
nak balik je pas ni
macam biasa..

Lastly, i hope enjoy to read my entry..
you wait soon i will update my entry..
bye..bye..
Assalamualaikum..








No comments:

Post a Comment