Wednesday, January 4, 2012

Tahun Baru 2012 (New Year)

Assalamualaikum
Sedikit sebanyak aku nak kongsikan kepada kamuorang
adalah
tempat-tempat yang aku telah pergi 
dan menghabiskan masa
antaranya ialah 



1) TIMES SQUARE




2) LOT 10



3)SUNGEI WANG



4)BAZAR MASJID INDIA



5)SOGO



6)MAJU JUNCTION



7)TENGOK WAYANG



8) MID VALLEY MEGAMALL



9) MYDIN



10) KOTA RAYA
aku just g AVON je kat dalam tu..



11) KFC



12) Mc DONALD



13) THE CHICKEN RICE SHOP



14) OLD TOWN WHITE COFFEE


ok..sekian sahaja lawatan aku
tapi kenelah pandai simpan duit ya
jimat-jimatlah berbelanja
aku saja je letak gambar tu..
memang aku pergi tempat tu tapi aku just tengok2 tapi x beli
ambik gambar je sudah kan.
nak kuar just budget tambang & makan je pn dah cukup

ok
sekian terima kasih
nnati aku update lagi entry ini.
Assalamualaikum

2 comments:

  1. byk nyer tmpt u pg....sure lenguh kaki...

    ReplyDelete
  2. lenguh jugak lar.. x cukup 1 hari g sane.. hmm... duduk mkn je lebih..

    ReplyDelete