Monday, October 22, 2012

Last Day In PICC

Assalamualaikum wahai pembaca 'blog'ku sekalian..
Hopely u all sihat-sihat belaka.....
Ni ha nak dijadikan ceritalah sepanjang 4 hari berkampung kat PICC
Sebab hari tu jugaklah adanya konvokasyen
Ape? nak aku mentionkan apa itu PICC?
'Putrajaya International Convention Centre'
Maaflah sebelum Ni aku tak dapat nak menstory memory pasal hari pertama sampai hari ketiga.
Kat sini kamiorang wakil dari kelab photography cari customer yang nak ambil gambar dari service kami..
Customer merupakan budak-budak yang konvo masa konvokasyen hari tu..


Me and Nurainum 
wah..nampaknya purple day hari ini ya.. :-P



Pengaruh Gangnam style
Ha...ko berani sahut cabaran buat gangnam style depan orang ramai??
Ada aku kesah?? ahaha.... (berani ke aku?)



Style apa pulak entah... Gaya bawak fail..
'adik kakak abang nak tangkap gambar buat story book tak?'
ceh..ceh.. mcam saleswomen pulak buat macam tu..
Memang pon kan noksss (mata tengok atas, tangan ke bahu)



Shalini and me...
I dont know why she shaking my body..
Oh...she said lets do sehati berdansa style.. :-P
Tak gitu ye shalini?



Teringat pertandingan kotex kat laman web
diorang nak sesiapa yang nak antar gambor kena wat muka yang menarik sambil buat simbol 'V'
erk?? patut ke aku cakap? tapi memang betol lah..
Korang tak percaya sudah... :-(



Me, Suzila And Siti Jubidah
Posing look like 'akoooolah yang paling besaqqq'
uuwwwwwwaaaaaa... :-(



Ok..now tell me who is the bigger one?
its me?????
hurm.....i dont think so....
Ce lihat toi-toi na...
hampa semua ni dok tengok sapa sebenaqnya..?
Eleh...utara language lar pulak.. :-P




Lorh....gambar ni sedikit blur lar...
ok...komen sikit je...
Sementara orang tak ramai sangat masa ni..




Hahahaha...pandai-pandai sendirilah ye cik kak oi...
Lagipon aku yang paling adik.. :-P
Jangan marah...



Wah...kamu sangat cantek hari ini?
Bertudung peach dan biru...
terserlah kecantikan... boleh jadi model majalah wanita ni..
hehehehe.... :-P



Ai Cik Kak? Boring ke?
Online nampak? 
Online ape tu? ooo...main game rupanya..
Ape? bukan? oo...edit gambar... :-P



Sesi menunggu apa Cik Kak Kak?
Aku tahulah korang main game pakai tab aku...
Tak abis-abis lagi ke word searching tu... :-P



Dear Shalini and Suzila...
u all so cute.....
Look like cartoon.....
Seriously cute....peace.. :-P



Teddy bear yang tengah konvo..
Ini Kak Yana(norfadliyana) ang punye?
Kak Yana yang punya... hahahahaha
Kak Yana yang punya....hahahahaha
(gelak sakan macam penunggu gua dalam cerita ahmad albab @ ali baba bujang lapok)



Inilah Kak Yana(kiri) yang besor-besor..
Apalah dia ni nak tembak diri ke?
Eh..baru perasan yang mengkomeni bertudung biru..
wah canteknya...
ala...ala..lo..lo...alo tomey tomey nye diorang nie.. :-P



Shalini dan Suhaida
Wah korang buat iklan darlie lah...
Sesuai sangat...
Tak pun buat iklah focus point...
Sebab sama-sama pakai cermin mata... :-P



Zetty Sufinas...
Cantek kan dia?
Dia memang cantek pun...
Tengok mata dia kaler hitam gitu.. :-P
Hehehehe...jangan marah ye tuan empunnya badan..



Ha...ni depa dok shooting sakan..
terbang tinggi setinggi awan dania..
kanak-kanak riang ribena.. :-P


Dari kiri Suhaida, Siti Jubidah, Nurainum, Norfadliana, Suzila, Zetty, Shalini & me....
Inilah member-member kelab photographer Asia Metropolitan University...
Last day ni rasa macam tak nak balik dah best sangat kat sini
(Yeke? sampai aku tidoq berdengkoq kat sofa)
Hahaha....macam-macam yang terjadi tapi memang happening tengok budak-budak konvo dah graduate lar kan.... aku nantilah tahun 2014 InsyaAllah...
Sekarang aku dah plan betul-betul masa konvo aku nanti sebab aku belajar dari pengalaman..
Sebab masa konvo diploma, aku sedih sangat (adalah sesuatu perkara yang berlaku) hanya boleh dipendam sahaja... Biarlah rahsia..



The last picture must be my picture lar.... :-P
Oh....terasa diri ini begitu berharga...
teringat lirik lagu aku tak ingat lar..
'butterfly terbanglah tinggi'

Seperti anda semua yang ingin kejayaan, sila usaha dari sekarang...
Jangan 'Think positive' sahaja BUT the true act is 'Go for positive'

Senang-senang lagi 'den' uploadlah entry lagi yerk.... 

Ok...ada rezeki jumpa lagi..bye
Assalamualaikum. :-)








2 comments:

  1. Salam kenal buat empunya blog.. Macih coz sudi be my friend.. ♥^_^ insya Allah u will konvo in 2014.. tetapkan matlamat ok.. ♥^_^

    ReplyDelete
  2. Amin....insyaAllah mudahan dapat konvo nanti.... terima kasih...

    ReplyDelete