Friday, October 19, 2012

Szilling mee

Assalamualaikum dan selamat pagi...
Hari ini topic sebenarnya pasal 'lunch' yang semalam punya tapi sedikit lewat kira-kira orang nak hi-tea tau...
Alahai perut... kecian..
Bak kata pepatah kerana perut kepala pening.... yup! Sememangnya saya tak boleh lewat makan. DAN tak boleh skip makan tengahari.
Yelah..salah ku jugak lewat makan gara-gara dok ajar customer posing lebih-lebih.. almaklumlah saya kan photography members....
Pengajaran tau sebenarnya....
Ok.selesai sudah sesi photoshoot semalam kira-kira dalam pukul 3 setengah petang camtu lah noksss oi...
Kitaorang pergi kat foodcourt presint 9....
Ha...asyik kat situ aje aku cakap kan.. sebab best sangat, ha'a best kot (mata kat atas, tangan atas bahu)
Paham-paham sendiri lah.......
Ok..ni dia gambar szilling mee yang saya order..
Sedap sangat nookkksss... sekali lagi (mata kat atas tangan atas bahu) yelah service kira macam endah tak endah....
Ok..
Tadddaaa..... selamat mnjamu selera...

1 comment:

  1. Maaf ya Kak Fikah , saya tak boleh follow awak balekk coz komputer sewel saya ni tak boleh follow orang pakai widget . Kalau akak taruk button follow macam saya , janji boleh !

    ReplyDelete